dzisiaj: 289, wczoraj: 272
ogółem: 1 507 297
statystyki szczegółowe
Brak aktywnych ankiet. |
Informacje dla osób, które zgłosiły się do organizacji Festynu
PROGRAM SPORTOWY
28-06-2014r. (sobota)
Przybliżone godziny organizacji Festynu:
12:00 – Zapisy i rozdanie koszulek zawodnikom do Mini Mistrzostw Świata SALOS
13:00 – 15:00 Mecze MŚ grupowe na 4 boiskach.
15:00 – 16:00 Mecze MŚ finałowe na 4 boiskach.
15:30 – 16:00 Zakończenie turnieju dzieci, wręczenie nagród.
16:00 – 17:40 Dwa mecze półfinałowe drużyn dorosłych.
17:40 – 18:00 Konkurs na płycie boiska.
18:00 – Finał turnieju dorosłych
18:50 – 19:00 Zakończenie turnieju dorosłych, wręczenie nagród
PROGRAM ARTYSTYCZNY
28-06-2014r. (sobota)
15:00 – Rozpoczęcie imprezy
15:30 – 18:00 – występy dzieci, solistki i zespołu z DK.
18:00 – 19:00 – przygotowania do koncertu i próby zespołu Chrząszcze.
19:00 – Występ zespołu CHRZĄSZCZE
21:30 – Zakończenie imprezy
Mini Mistrzostwa Świata SALOS.
Układ boisk na płycie głównej boiska:
T R Y B U N A
|
Stolik sędziowski do boisk 1 i2 Stolik sędziowski do boisk 3 i 4
Boisko 1 Boisko 2 Boisko 3 Boisko 4
|
|
|
|
|
|
|
Grupa A i B Grupa C i D Grupa E i F Grupa G i H
Boiska o wymiarach około 25m na 40m, małe bramki przenośne pożyczone od Akademii 2012)
Potrzebujemy:
8 bramek (AKADEMIA) + zabezpieczenia - ZAŁATWIONE
16 chorągiewek (MCKiS + SALOS) - ZAŁATWIONE
ok. 50-70 znaczników na linię (SALOS) - ZAŁATWIONE
Stolik sędziowski 2szt, tablica wyników, dwa namioty (MCKiS) - ZAŁATWIONE
6 piłek (SALOS) + 2 piłki Brazuca (SALOS) - ZAŁATWIONE
Terminarz i regulamin (SALOS) w przygotowaniu
koszulki dla uczestników (UM) - ZAŁATWIONE
puchary (UM) - ZAŁATWIONE
medale (UM) - ZAŁATWIONE
Podium (MCKiS) - ZAŁATWIONE
Mikrofon dla sędziów i głośnik (MCKiS) - ZAŁATWIONE
Tabliczki informacyjne i punkt informacyjny - brak tabliczek
Stroje SALOSu 2 komplety oraz znaczniki (leibiki) - ZAŁATWIONE
6 sędziów (SALOS) dla dzieci - R.Filipek, W.Jendralczyk, M.Krajewski, E.Majerski, K.Proksa, D.Telega (zabrać zegarki, stopery - gwizdki będą)
6 opiekunów (SALOS) aby drużyny widziały kiedy i gdzie grają - A.Koźmienko, A.Sędrzak, S.Szczuka, D. Marszałek, Ł.Kozdraś, Ł.Najder
2 osoby stoliki sędziowskie - wpisywanie wyników - M.Sikorski, D.Rutkowski
2 osoby tablica wyników - R.Rola, M.Szajek
2 osoby punkt informacyjny - J.Tuszyńska, M.Sojka-Hamik
Muzyka, obsługa mikrofonu i głośnika - D.Głaz
Konkursy podczas trwania turnieju dzieci - W.Ples i D.Dębski oraz do pomocy M.Ples, D.Ples.
Program artystyczny, scena - G.Gołas - w razie potrzeby, aktualnie wolne osoby będą do pomocy.
Uczestnicy:
Dzieci w wieku poniżej 12 lat (z roczników 2002 i młodsi) podzielone na 32 zespoły 3 osobowe.
Drużyny zgłaszają się na maila: salos.jaworzno@gmial.com, decyduje kolejność zgłoszeń drużyn.
Na tą chwilę jest 8 drużyn, więc prosimy o pomoc w znalezieniu kolejnych, jeśli macie w rodzinie lub u znajomych dzieci w wieku 8-12 lat zaproście do udziału w Mistrzostwach a rodziców na Festyn.
Jak nie mają całej drużyny, niech przyjdą sami lub we dwójkę (ze zgodą rodzica) a my znajdziemy im drużynę wśród innych zawodników, którzy nie będą mieli drużyny.
Kapitanowie zespołów Salosu, którzy potwierdzili udział w Festynie i meczu w barwach Salosu.:
Marcin Sikorski – od 10:00 na Azotanii
Dawid Rutkowski – od 10
Mariusz Krajewski – od 10
Dariusz Marszałek - od 12
Wojtek Jendralczyk – od 12
Dawid Głaz –od 13
Marcin Szajek - od 13
Jerzy Bujniak – od 16
Łukasz Kantorowicz – od 16
Jakub Pluta - od 16 ? czekam na potwierdzenie
Mateusz Stokłosa - od 16 ? czekam na potwierdzenie
Łukasz Szewczyk – od 16 ? czekam na potwierdzenie
-(potwierdzili)
Zawodnicy i osoby, które wyraziły chęć pomocy w organizacji Festynu:
Robert Rola – od 10
Kamil Proksa – od 10
Marek Ples – od 10
Danuta Ples – od 10
Grzegorz Gołas – od 10
Wenancjusz Ples – od 10
Joanna Tuszyńska – od 10
Adrian Koźmienko – od 10
Damian Telega – od 10
Sławomir Szczuka – od 12
Łukasz Kozdraś – od 12
Łukasz Najder - ? od 12
Tomasz Dworak-? od 12
Monika Sojka- Hamik – od 12
Edward Majerski – od 12
Arkadiusz Sędrzak – od 12
Robert Filipek – od 13
Łukasz Tuszyński - po 14
Daniel Madej- po 15
Waldemar Boćkowski- po 15
Jeśli kogoś pominąłem lub też kogoś z w/w nie będzie to proszę o kontakt.
WSTĘPNY ZAKRES PRAC:
25.06.2014r (środa) transport bramek z Victorii na Azotanie oraz sprzętu sportowego z Jelenia na Azotanię (2 osoby) - ZAŁATWIONE (M.Sikorski, W.Boćkowski)
27.06.2014r. (piątek) transport bramek przenośnych z Orlika na Azotanię (2 osoby) (M.Ples, M.Sikorski/W.Ples)
28.06.2014r. (sobota) Zaczynamy od Mistrzostw Świata dzieci:
10:00-13:00 - ustawienie boisk (bramki, chorągiewki, linie z talerzyków), stolików sędziowskich, tablicy wyników, nagłośnienia (6 osób).oraz rozdysponowanie zadań organizatorom.
12:00-13:00 - zapisy uczestników przy stolikach sędziowskich, sprawdzenie zgód rodziców, rozdanie koszulek uczestnikom, przydzielenie zawodników do odpowiednich boisk, ustawienie do pamiątkowego zdjęcia (6 osób)
13:00-16:00 - mecze dzieci na 4 małych boiskach (6 sędziów, 6 osób do pomocy - wpisywanie wyników na tablicy, pilnowanie porządku)
w międzyczasie - konkursy sportowe poza boiskami, (4 osoby do pomocy Wiceprezesowi Wenancjuszowi)
przed 16:00 - Mecz finałowy Mistrzostw i wręczenie nagród uczestnikom (2 sędziów, 2 osoby do pomocy) ustawienie podium (4 osoby)
około 16:00-16:15 - usunięcie z płyty boiska bramek, chorągiewek i znaczników wyznaczających linie (4-10 osób)
16:15 - 17:00 - Mecz Księża - Urzędnicy (2 osoby jako sędziowie liniowi z ekipy Salosu)
16:15 – 16:45 - Spakowanie i Zabezpieczenie sprzętu sportowego SALOSu oraz przebranie się w stroje sportowe
17:00 - 17:45 - Mecz Salos - Strażacy (2 osoby jako sędziowie liniowi)
18:00 - Finał (2 osoby jako sędziowie liniowi z przegranego meczu półfinałowego)
18:50 - Wręczenie nagród
od 19:00 do 21:00 - zabawa przy zespole muzycznym CHRZĄSZCZE :)
Pozostałe zadania i osoby, które będą je realizować wynikną podczas Festynu i na bieżąco będą koordynowane przez G.Gołas (scena), W.Ples (konkursy) i M.Sikorski (boisko)
Inna » Inne rozgrywki | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Najbliższa kolejka 2 | ||||||||||||
|
Ostatnia kolejka 1 | |||
| |||
| |||
| |||
|
|