P.S.S. SALOS - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 3 gości

dzisiaj: 289, wczoraj: 272
ogółem: 1 507 297

statystyki szczegółowe

Zegar

Ankiety

Brak aktywnych ankiet.

Aktualności

Organizacja Festynu

  • autor: Admin, 2014-06-25 22:27

Informacje dla osób, które zgłosiły się do organizacji Festynu

PROGRAM SPORTOWY

28-06-2014r. (sobota)

Przybliżone godziny organizacji Festynu:

12:00 – Zapisy i rozdanie koszulek zawodnikom do Mini Mistrzostw Świata SALOS

13:00 – 15:00 Mecze MŚ grupowe na 4 boiskach.

15:00 – 16:00 Mecze MŚ finałowe na 4 boiskach.

15:30 – 16:00 Zakończenie turnieju dzieci, wręczenie nagród.

 

16:00 – 17:40 Dwa mecze półfinałowe drużyn dorosłych.

17:40 – 18:00 Konkurs na płycie boiska.

18:00 – Finał turnieju dorosłych

18:50 – 19:00 Zakończenie turnieju dorosłych, wręczenie nagród

PROGRAM ARTYSTYCZNY

28-06-2014r. (sobota)

15:00  – Rozpoczęcie imprezy

15:30 – 18:00 – występy dzieci, solistki i zespołu z DK.

18:00 – 19:00 – przygotowania do koncertu i próby zespołu Chrząszcze.

19:00 – Występ zespołu CHRZĄSZCZE

21:30 – Zakończenie imprezy

Mini Mistrzostwa Świata SALOS.

Układ boisk na płycie głównej boiska:

T R Y B U N A

 

                Stolik sędziowski do boisk 1 i2                     Stolik sędziowski do boisk 3 i 4

Boisko 1                             Boisko 2                           Boisko 3                        Boisko 4

 

 

 

 

 

 

 

 

         Grupa A i B                 Grupa C i D                     Grupa E i F                   Grupa G i H

Boiska o wymiarach około 25m na 40m, małe bramki przenośne pożyczone od Akademii 2012)

Potrzebujemy:

8 bramek (AKADEMIA) + zabezpieczenia  - ZAŁATWIONE                

16 chorągiewek (MCKiS + SALOS) - ZAŁATWIONE

ok. 50-70 znaczników na linię (SALOS) - ZAŁATWIONE

Stolik sędziowski 2szt, tablica wyników, dwa namioty (MCKiS) - ZAŁATWIONE

6 piłek (SALOS) + 2 piłki Brazuca (SALOS) - ZAŁATWIONE

Terminarz i regulamin (SALOS) w przygotowaniu

koszulki dla uczestników (UM) - ZAŁATWIONE

puchary (UM) - ZAŁATWIONE

medale (UM) - ZAŁATWIONE

Podium (MCKiS) - ZAŁATWIONE

Mikrofon dla sędziów i głośnik (MCKiS) - ZAŁATWIONE

Tabliczki informacyjne i punkt informacyjny - brak tabliczek

Stroje SALOSu 2 komplety oraz znaczniki (leibiki) - ZAŁATWIONE

 

6 sędziów (SALOS) dla dzieci - R.Filipek, W.Jendralczyk, M.Krajewski, E.Majerski, K.Proksa, D.Telega (zabrać zegarki, stopery - gwizdki będą)

6 opiekunów (SALOS) aby drużyny widziały kiedy i gdzie grają - A.Koźmienko, A.Sędrzak, S.Szczuka, D. Marszałek, Ł.Kozdraś, Ł.Najder

2 osoby stoliki sędziowskie - wpisywanie wyników - M.Sikorski, D.Rutkowski

2 osoby tablica wyników - R.Rola, M.Szajek

2 osoby punkt informacyjny - J.Tuszyńska, M.Sojka-Hamik

Muzyka, obsługa mikrofonu i głośnika - D.Głaz

Konkursy podczas trwania turnieju dzieci - W.Ples i D.Dębski oraz do pomocy M.Ples, D.Ples.

Program artystyczny, scena - G.Gołas - w razie potrzeby, aktualnie wolne osoby będą do pomocy.

Uczestnicy:

Dzieci w wieku poniżej 12 lat (z roczników 2002 i młodsi) podzielone na 32 zespoły 3 osobowe.

Drużyny zgłaszają się na maila: salos.jaworzno@gmial.com, decyduje kolejność zgłoszeń drużyn.
Na tą chwilę jest 8 drużyn, więc prosimy o pomoc w znalezieniu kolejnych, jeśli macie w rodzinie lub u znajomych dzieci w wieku 8-12 lat zaproście do udziału w Mistrzostwach a rodziców na Festyn.

Jak nie mają całej drużyny, niech przyjdą sami lub we dwójkę (ze zgodą rodzica) a my znajdziemy im drużynę wśród innych zawodników, którzy nie będą mieli drużyny.
 

Kapitanowie zespołów  Salosu, którzy potwierdzili udział w Festynie i meczu w barwach Salosu.:

Marcin Sikorski – od 10:00 na Azotanii

Dawid Rutkowski – od 10

Mariusz Krajewski – od 10

Dariusz Marszałek - od 12

Wojtek Jendralczyk – od 12

Dawid Głaz –od 13

Marcin Szajek - od 13

Jerzy Bujniak – od 16

Łukasz Kantorowicz – od 16

Jakub Pluta  - od 16 ? czekam na potwierdzenie

Mateusz Stokłosa - od 16 ? czekam na potwierdzenie

Łukasz Szewczyk – od 16 ? czekam na potwierdzenie

-(potwierdzili)

Zawodnicy i osoby, które wyraziły chęć pomocy w organizacji Festynu:

Robert Rolaod 10

Kamil Proksa – od 10

Marek Ples – od 10

Danuta Ples – od 10

Grzegorz Gołas – od 10

Wenancjusz Ples – od 10

Joanna Tuszyńska – od 10

Adrian Koźmienko – od 10

Damian Telega – od 10

Sławomir Szczuka – od 12

Łukasz Kozdraś – od 12

Łukasz Najder - ? od 12

Tomasz Dworak-? od 12

Monika Sojka- Hamik – od 12

Edward Majerski – od 12

Arkadiusz Sędrzakod 12

Robert Filipek – od 13

Łukasz Tuszyński - po 14

Daniel Madej- po 15

Waldemar Boćkowski- po 15

Jeśli kogoś pominąłem lub też kogoś z w/w nie będzie to proszę o kontakt.

WSTĘPNY ZAKRES PRAC:

25.06.2014r (środa) transport bramek z Victorii na Azotanie oraz sprzętu sportowego z Jelenia na Azotanię (2 osoby) - ZAŁATWIONE (M.Sikorski, W.Boćkowski)

27.06.2014r. (piątek) transport bramek przenośnych z Orlika na Azotanię (2 osoby) (M.Ples, M.Sikorski/W.Ples)

28.06.2014r. (sobota) Zaczynamy od Mistrzostw Świata dzieci:

10:00-13:00 - ustawienie boisk (bramki, chorągiewki, linie z talerzyków), stolików sędziowskich, tablicy wyników, nagłośnienia (6 osób).oraz rozdysponowanie zadań organizatorom.

12:00-13:00 - zapisy uczestników przy stolikach sędziowskich, sprawdzenie zgód rodziców, rozdanie koszulek uczestnikom, przydzielenie zawodników do odpowiednich boisk, ustawienie do pamiątkowego zdjęcia (6 osób)

13:00-16:00 - mecze dzieci na 4 małych boiskach (6 sędziów, 6 osób do pomocy - wpisywanie wyników na tablicy, pilnowanie porządku)

w międzyczasie - konkursy sportowe poza boiskami, (4 osoby do pomocy Wiceprezesowi Wenancjuszowi)

przed 16:00 - Mecz finałowy Mistrzostw i wręczenie nagród uczestnikom (2 sędziów, 2 osoby do pomocy) ustawienie podium (4 osoby)

około 16:00-16:15 - usunięcie z płyty boiska bramek, chorągiewek i znaczników wyznaczających linie (4-10 osób)

16:15 - 17:00 - Mecz Księża - Urzędnicy (2 osoby jako sędziowie liniowi z ekipy Salosu)

16:15 – 16:45 - Spakowanie i Zabezpieczenie sprzętu sportowego SALOSu oraz przebranie się w stroje sportowe

17:00 - 17:45 - Mecz Salos - Strażacy (2 osoby jako sędziowie liniowi)

18:00 - Finał (2 osoby jako sędziowie liniowi z przegranego meczu półfinałowego)

18:50 - Wręczenie nagród

od 19:00 do 21:00 - zabawa przy zespole muzycznym CHRZĄSZCZE :)

Pozostałe zadania i osoby, które będą je realizować wynikną podczas Festynu i na bieżąco będą koordynowane przez G.Gołas (scena), W.Ples (konkursy) i M.Sikorski (boisko)


  • Komentarzy [0]
  • czytano: [774]
 

Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Tabela ligowa

Inna » Inne rozgrywki
1. CHŁOPAKI Z KOŚCIOŁÓW 3 bz
2. NO NAME 3 bz
3. PSV PODŁĘŻE 3 bz
4. LAMBADA 3 bz
5. POLSKOK CHRZANÓW 0 bz
6. S.W.A. 0 bz
7. TEAM SPIRIT 0 bz
8. MCKiS JAWORZNO 0 bz

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 2
MCKiS JAWORZNO - POLSKOK CHRZANÓW
PSV PODŁĘŻE - LAMBADA
CHŁOPAKI Z KOŚCIOŁÓW - S.W.A.
NO NAME - TEAM SPIRIT

Wyniki

Ostatnia kolejka 1
PSV PODŁĘŻE 5:0 TEAM SPIRIT
MCKiS JAWORZNO 1:8 CHŁOPAKI Z KOŚCIOŁÓW
NO NAME 8:3 S.W.A.
POLSKOK CHRZANÓW 4:6 LAMBADA